Založ si blog

Usmievať sa na svet

Nedávno som v televízii začula že bol robený výskum o tom ako veľmi alebo málo sa usmievame. Slovensko bolo na nie veľmi povzbudzujúcom mieste. 

Preto som si začala všímať ľudí okolo seba. A musím konštatovať že je to pravda. 
Včera a aj dnes som sa schválne prechádzala po meste a pozorovala ľudí a to ako sa chovajú a ako sa tvária. A bola som z toho veľmi sklamaná. Ja sa snažím už nejaký čas chodiť po svete s úsmevom a radosťou. Začala som s tým ešte keď som bola v Anglicku a musím povedať že to malo veľmi pozitívne odozvy 🙂
Ľudia čo si všimli že sa usmievam, mi úsmev opätovali, nie jeden krát pozdravili a pár krát dokonca oslovili…..čo bolo veľmi milé a príjemné. 
To sa mi na Anglicku a Anglických ľuďoch páčilo. Aj keď sa hovorí že v tomto sú na tom ešte horšie ako my, ale moje skúsenosti boli iné.
 
Keď som sa vrátila na Slovensko, pokračovala som v tom, ale musím povedať že tu ľudia skôr na mňa zazerali, čo sa tak usmievam 🙂 čo mi je preboha také smiešne…veď svet je hnusný a život je taký ťažký 🙂
Našlo sa pár pánov, väčšinou to boli páni v zrelom veku, ktorý sa na má usmiali.
Chcem len napísať že ten úsmev nie je na pol tváre, ale taký nebadaný, ale aj tak vidíte na človeku že je spokojný  a že je rád že kráča po tomto svete.
 
Ľudia by sa mali naučiť viac usmievať, je oveľa príjemnejšie stretávať na ulici usmiatych ľudí ako takých ktorý sú stále zamračený. Viem že to nie je vždy jednoduché, pretože ľudia majú svoje problémy a starosti, ale skúste sa aspoň jeden krát zastaviť, povedať si že sa budete usmievať a pozorovať čo to spraví. Nič za to nedáte…jediné čo môžete získať je výborný pocit. Výborný pocit pre seba samého a možno spravíte radosť aj neznámemu človeku na ulici ktorého „prinútite“ úsmev vám opätovať. 
 
 
Tak vám prajem ešte krásny slnečný deň a hlavne: ÚSMEV  🙂 

 

 

 

 

 

Keď rodičia „hnevajú“

02.05.2014

Moji rodičia sú extrémne starostliví a bojazliví. To sa prejavovalo už od malička, kedy mamina vydávala všetku energiu sveta len aby nás od všetkého zlého ochránila. Čo je samozrejme v poriadku, len keby to všetko zlé čo si myslela že nám hrozí bolo naozaj také zlé. Ale to sme určite prežívali všetci, keď aj malá nehoda zrazu vyzerala ako hotová katastrofa a mala [...]

Objavte v sebe svoje vnútorné dieťa

18.04.2014

Už niekoľko rokov prevádzkujem detské ihrisko. Nikdy som sa tam nezdržiavala viac ako bolo treba. Myslím že som sa dosť vyhýbala deťom. Asi preto že som vzťah k deťom veľmi nemala. Tento rok sa ale v mojom živote toho dosť zmenilo. Niekto by možno povedal že som dospela 🙂 ja si ale myslím že sa stal práve opak. Prvý krát za tie roky som išla na ihrisko aj sama [...]

Tridsať a stále slobodná

31.03.2014

Keby existovala terapia ako pre drogovo alebo alkoholovo závislých ľudí, tak by som sa teraz postavila a predniesla: “ Ahoj, volám sa Ivana a som stále slobodná a bez záväzkov“ a snáď by sa ozval aj potlesk 🙂 potlesk ktorý by ma utvrdil v tom že nie som sama! Samozrejme že viem že ani zďaleka nie som sama, ale v mojom okolí bohužiaľ som. Preto si [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Ivana

Život a všetko okolo toho....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13289x
Priemerná čítanosť článkov: 2215x

Autor blogu

Kategórie