Založ si blog

Rodina nadovšetko

 

 

 

Rozhodla som sa že skúsim svoje šťastie v Anglicku. Raz som sa o to už pokúšala a a asi 80%-ný dôvod môjho návratu bola rodina. Rodina ktorá mi neskutočne chýbala. 

Sú to dva roky a ja som si naivne myslela že som „vyrástla“ a že sa musím naozaj snažiť žiť svoj život. 

 

Naša rodina je jedna z tých šťastných kde všetci a za každých okolností stojíme pri sebe. Nie každý má takú rodinu a ja som si to samozrejme veľmi dobre uvedomovala aj doma, ale keď ste mimo a ďaleko dochádza vám to ešte viac! 

 

A asi by mali zakázať aj nejaké filmy 😀 

Dnes som pozerala film o chalanovi ktorý sa dokázal vracať v čase. Vždy keď sa mu niečo nepodarilo, alebo niečo premeškal jednoducho sa zatvoril do skrine a vrátil sa späť aby mohol situáciu vyriešiť a prežiť znova 🙂 

Celý film bol o tom ako menil svoj osud a osud všetkých čo s ním žili. Na konci bola scéna keď jeho otec zomrel. Mal možnosť sa vrátiť a rozlúčiť sa s ním. A potom vždy keď sa mu zacnelo, vrátil sa a s otcom trávil aspoň nejaký ten čas. 

 

Viem že nie je dobré myslieť na tie zlé veci, ale mne v tú chvíľu prišlo moje rozhodnutie odísť do zahraničia ako to najhoršie čo ma kedy napadlo. Prečo som sem vlastne išla? Čo mám tu, čo nemám doma. 

NIČ!!!!!

A nie že len NIČ, tu mám ešte menej ako doma! Doma mám milujúcu rodinu, s ktorou by človek mal tráviť čo najviac času kým mu to je dopriate. Lebo človek naozaj nevie aký osud ho čaká.

 

Na konci filmu sa už ten chalan nedokázal vrátiť späť k otcovi a časom sa prestal vracať v čase úplne. A tu prišla hlavná pointa….život by sme mali prežívať každý deň ako by bol náš posledný. Viem..je to klišé 🙂 ale niekedy je dobré si na to klišé spomenúť a snažiť sa podľa neho riadiť. 

 

Pre mňa je moja rodina najdôležitejšia a nakoľko nemám svoju vlastnú, tak pre mňa sú to moji rodičia a moja sestra. A ja nie som s nimi…..

 

Keď rodičia „hnevajú“

02.05.2014

Moji rodičia sú extrémne starostliví a bojazliví. To sa prejavovalo už od malička, kedy mamina vydávala všetku energiu sveta len aby nás od všetkého zlého ochránila. Čo je samozrejme v poriadku, len keby to všetko zlé čo si myslela že nám hrozí bolo naozaj také zlé. Ale to sme určite prežívali všetci, keď aj malá nehoda zrazu vyzerala ako hotová katastrofa a mala [...]

Objavte v sebe svoje vnútorné dieťa

18.04.2014

Už niekoľko rokov prevádzkujem detské ihrisko. Nikdy som sa tam nezdržiavala viac ako bolo treba. Myslím že som sa dosť vyhýbala deťom. Asi preto že som vzťah k deťom veľmi nemala. Tento rok sa ale v mojom živote toho dosť zmenilo. Niekto by možno povedal že som dospela 🙂 ja si ale myslím že sa stal práve opak. Prvý krát za tie roky som išla na ihrisko aj sama [...]

Tridsať a stále slobodná

31.03.2014

Keby existovala terapia ako pre drogovo alebo alkoholovo závislých ľudí, tak by som sa teraz postavila a predniesla: “ Ahoj, volám sa Ivana a som stále slobodná a bez záväzkov“ a snáď by sa ozval aj potlesk 🙂 potlesk ktorý by ma utvrdil v tom že nie som sama! Samozrejme že viem že ani zďaleka nie som sama, ale v mojom okolí bohužiaľ som. Preto si [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Ivana

Život a všetko okolo toho....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13300x
Priemerná čítanosť článkov: 2217x

Autor blogu

Kategórie