Založ si blog

Tridsať a stále slobodná

 

Keby existovala terapia ako pre drogovo alebo alkoholovo závislých ľudí, tak by som sa teraz postavila a predniesla: “ Ahoj, volám sa Ivana a som stále slobodná a bez záväzkov“ a snáď by sa ozval aj potlesk 🙂 potlesk ktorý by ma utvrdil v tom že nie som sama! 

Samozrejme že viem že ani zďaleka nie som sama, ale v mojom okolí bohužiaľ som. Preto si pripadám ako jednorožec 🙂 ako osamelý  tvor žijúci na inej planete, kam nepatrí. Možno silné prirovnanie ale niekedy si tak naozaj pripadám. 
 
Ani neviem ako sa to stalo, čo sa vlastne stalo a prečo som ostala sama.
Mala som dva vážnejšie vzťahy, prvý bol takzvaná detská láska. Bola som veľmi šťastná a spokojná. Nič sme neriešili, žiadne starosti sme nemali, len kde a kedy spolu budeme. Trvalo to 4,5 roka. Skončilo to keď ma požiadal o ruku. Určite si teraz hovoríte, že a čo potom  plače..sama si za to môže 🙂 
Ale keď ste postavená pred také dôležité rozhodnutie, ktoré by malo ovplyvniť váš celý život, tak sa veľmi dobre začnete rozmýšľať či bude stačiť tá detská láska, keď príde na vážne problémy a na vážne rozhodnutia. Bol to fakt zlatý chalan, nikdy mi neublížil, nehádali sme sa, ale ako môjho budúceho manžela a otca mojich detí som si ho predstaviť nevedela. Tak som to radšej ukončila. Doteraz sme kamaráti a keď sa stretneme, vždy sa spolu zasmejeme a pospomíname na staré dobré časy. 
 
Druhý vzťah, hm…tu by som asi moc nepísala! Iba jednoduché „CELÉ ZLE“ ! Trvalo to na ten stav až príliš dlho. Dva roky. Ale v živote sa nemá ľutovať čas ktorý sme prežili, nech už bol akýkoľvek.
 
Odvety som sama, už ani radšej nerátam tie roky. Pokusy samozrejme boli, ale majú na mňa dosť opačný účinok. Po každom nevydarenom pokuse, či bol nevydarený z mojej strany, alebo tej druhej strany ma na hodne dlhú dobu odradí od spoznávania niekoho ďalšieho. 
 
Skúšala som zaloviť v starých vodách, či som vekom náhodou nedostala rozum a budem hľadať na mužoch iné veci ako keď som bola mladšia. Ale  raz darmo, ak tam nie je ta chémia a to prvé podlomenie kolien, môžete hľadať čo len chcete. A nedopátrate sa k ničomu. 
Skúšala som aj internetové zoznamky. Uf…zlé zlé zlé! Veľa ľudom sa to podarilo, ale môj prípad to rozhodne nie je. 
 
Snažím sa s tým vysporiadať, veď iné mi vlastne ani neostáva 🙂 ale je to ťažké. Nie je asi nič horšie ako keď sa nemáte s kým podeliť o radosti, starosti a bežné nepodstatné veci ktoré v živote nastanú.
Ďalšia vec, samozrejme ako väčšina žien túžim po rodine. A vekom je to silnejšie. 
 
Momentálne sa veľmi teším že odchádzam do Anglicka. Bude tam iný život a ja nebudem tak veľmi premýšľať nad tým prečo som sama. Budem mať iné starosti a kto vie či sa nezjaví ten pomyselný princ na bielom koni. 

 

Keď rodičia „hnevajú“

02.05.2014

Moji rodičia sú extrémne starostliví a bojazliví. To sa prejavovalo už od malička, kedy mamina vydávala všetku energiu sveta len aby nás od všetkého zlého ochránila. Čo je samozrejme v poriadku, len keby to všetko zlé čo si myslela že nám hrozí bolo naozaj také zlé. Ale to sme určite prežívali všetci, keď aj malá nehoda zrazu vyzerala ako hotová katastrofa a mala [...]

Objavte v sebe svoje vnútorné dieťa

18.04.2014

Už niekoľko rokov prevádzkujem detské ihrisko. Nikdy som sa tam nezdržiavala viac ako bolo treba. Myslím že som sa dosť vyhýbala deťom. Asi preto že som vzťah k deťom veľmi nemala. Tento rok sa ale v mojom živote toho dosť zmenilo. Niekto by možno povedal že som dospela 🙂 ja si ale myslím že sa stal práve opak. Prvý krát za tie roky som išla na ihrisko aj sama [...]

Rodina nadovšetko

28.03.2014

Rozhodla som sa že skúsim svoje šťastie v Anglicku. Raz som sa o to už pokúšala a a asi 80%-ný dôvod môjho návratu bola rodina. Rodina ktorá mi neskutočne chýbala. Sú to dva roky a ja som si naivne myslela že som „vyrástla“ a že sa musím naozaj snažiť žiť svoj život. Naša rodina je jedna z tých šťastných kde všetci a za [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Ivana

Život a všetko okolo toho....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13273x
Priemerná čítanosť článkov: 2212x

Autor blogu

Kategórie