Založ si blog

Objavte v sebe svoje vnútorné dieťa

Už niekoľko rokov prevádzkujem detské ihrisko. Nikdy som sa tam nezdržiavala viac ako bolo treba. Myslím že som sa dosť vyhýbala deťom. Asi preto že som vzťah k deťom veľmi nemala. 

Tento rok sa ale v mojom živote toho dosť zmenilo. Niekto by možno povedal že som dospela 🙂 ja si ale myslím že sa stal práve opak. Prvý krát za tie roky som išla na ihrisko aj sama pracovať. Chcela som otestovať samú seba ako na tom som čo sa týka detí. A musím povedať že som vďačná za toto rozhodnutie. Od prvého okamihu som si to tam zamilovala. A viem že som naozaj „dospela“ Musím sa priznať že som naozaj nezvládala byť s deťmi dlhšie ako 10 minút a to dokonca ani so sestriným synom. Čo ma aj dosť trápilo a znepokojovalo. Ale teraz  idem do práce ešte skôr ako by som mala, naozaj si to tam úžívam a dobíja ma to neskutočnou energiou. 

Deti sú úžasné bytosti a všetci dospelí by sme si mali z nich aspoň niečo ponechať. Majú toľko slobody, v očiach toľko radosti a lásky že ma to úplne pohltilo. Ich bezprostrednosť, pravdovravnosť a nebojácnosť mi učarovala. To ako sa dokážu tešiť  zo života a z toho že vôbec sú. Veci ktoré sa mi dospelí stále snažíme nájsť a pritom to máme všetci v sebe. Len málo kedy tomu dieťaťu v nás dovolíme vykuknúť na svetlo sveta. čo je naozaj škoda, lebo nám chýba úsmev a radosť zo života.

Milujem tam len tak medzi nimi sedieť a pozorovať ich. Snažím sa brať z nich príklad a preto si myslím že sa stáva zo mňa opäť to malé nezbedné dievča a nie  vážna dospeláčka 🙂

Keď rodičia „hnevajú“

02.05.2014

Moji rodičia sú extrémne starostliví a bojazliví. To sa prejavovalo už od malička, kedy mamina vydávala všetku energiu sveta len aby nás od všetkého zlého ochránila. Čo je samozrejme v poriadku, len keby to všetko zlé čo si myslela že nám hrozí bolo naozaj také zlé. Ale to sme určite prežívali všetci, keď aj malá nehoda zrazu vyzerala ako hotová katastrofa a mala [...]

Tridsať a stále slobodná

31.03.2014

Keby existovala terapia ako pre drogovo alebo alkoholovo závislých ľudí, tak by som sa teraz postavila a predniesla: “ Ahoj, volám sa Ivana a som stále slobodná a bez záväzkov“ a snáď by sa ozval aj potlesk 🙂 potlesk ktorý by ma utvrdil v tom že nie som sama! Samozrejme že viem že ani zďaleka nie som sama, ale v mojom okolí bohužiaľ som. Preto si [...]

Rodina nadovšetko

28.03.2014

Rozhodla som sa že skúsim svoje šťastie v Anglicku. Raz som sa o to už pokúšala a a asi 80%-ný dôvod môjho návratu bola rodina. Rodina ktorá mi neskutočne chýbala. Sú to dva roky a ja som si naivne myslela že som „vyrástla“ a že sa musím naozaj snažiť žiť svoj život. Naša rodina je jedna z tých šťastných kde všetci a za [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Ivana

Život a všetko okolo toho....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13299x
Priemerná čítanosť článkov: 2217x

Autor blogu

Kategórie